منبر مجازی استاد پناهیان

می خواهیم با هم به پناهیان و افکارش فکر کنیم

منبر مجازی استاد پناهیان

می خواهیم با هم به پناهیان و افکارش فکر کنیم

درباره وبلاگ

این وبلاگ توسط جمعی از جوانان علاقمند و شاگردان استاد پناهیان برای تفکر و تعمق در آراء و اندیشه های ایشان راه اندازی شده است. این وبلاگ برای همه است. همه می توانند برداشتهای خود از سخنان ایشان را در اینجا انعکاس دهند. مثل منبرهایش که برای همه است.

عذابی بدتر از عذاب جهنم

شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۱، ۰۲:۲۵ ب.ظ

 

بسم رب الحسین(علیه السلام)

(مطلبی به مناسبت میلاد امام سوم ما شیعیان)

   قبل از تحریر:

 یعنی این کسانی که الان به صهیونیسم جهانی خدمت می کنن یه روزی دل امام خمینی رو از خودشون رنجوندن؟ نمی دونم برو تو صحیفه ی نور بخون.

به خدا قسم، مردم کوفه یزید رو دوست نداشتن، اونا از یزید متنفر بودن، مردم کوفه امیدی به یزید نداشتن که نسبت به اونا مهربون بشه، اونا هیچی از یزید نمی خواستن ولی بیچاره ها در راه یزید فداکاری کردن این خیلی بدتر از عذاب جهنمه. اما چرا فداکاری کردن در راه یزید؟

امام علی (علیه السلام) می گفت: بیاید در راه خدا جهاد کنید. ولی اونا سستی می کردن. اونها ملحد و کافر نبودن، سه تا جنگ تو رکاب حضرت حضور داشتن، پس مشکل کجابود؟

از واقعه کربلا و این سنت الهی(استبدال)معلوم می شه که اینها چون خوب پای رکاب علی نیامدن خدا اینگونه مجازاتشون کرد که این از عذاب جهنم بدتره.

خدا اونا رو به این مبتلا کرد که چون به ولی خدا کمک نکردن به عدو خدا خدمت کنن و دستشون به خون نوه عزیز پیامبر آغشته بشه.

بعد از تحریر:

خطر ابتلا برای سیاستمدارانی که فرصت فداکاری برای ولی خدا را از دست بدهند بسیار بالاست.

پ.ن: استبدال: یکی از سنت های الهی که در آن اگر کسی در راه خدا فداکاری نکنه و به فرصت فداکاری در راه خدا پشت کنه خدا یه امت بهتر از اونا رو جایگزینشون می کنه.(وان تتولوا،یستبدل قوما غیرکم ثم لا یکونوا امثالکم ـ سوره محمد آیه 38)

عذابی بدتر از عذاب جهنم(مطلبی به مناسبت میلاد امام سوم ما شیعیان)/فرصت قربانی/ولایت و سیاست/محرم 1390/

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۱/۰۴/۰۳

نظرات  (۲)

۰۴ تیر ۹۱ ، ۱۱:۱۵ احسان قاسمی
باسلام.این وبلاگ می تواندبه یک قیام فرهنگی برای ایجادیک انقلاب فرهنگی تبدیل شودورهبری این قیام ازعهده ی انسان متفکرواندیشمندی چون استاد پناهیان برمی آید.به یاری خدای متعال وتوجهات حضرت ولی عصر(ارواحناله الفداه)بایدزمینه رابرای انقلاب جهانی ایشان آماده کنیم.
 سلام. بعضی از این فونتها اینجا خیلی کوچک دیده می شود. بک فکری برایشان بکنید لطفا.

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی